środa, 8 sierpnia 2012

"Primavera" - Agat, Kwarc różowy i Peridot





"Primavera" - to kolczyki sutasz do wykonania których, użyłam pięknie wybarwionych owali Agatu, a także 6 mm kul w pięknym fuksjowym kolorze no i oczywiście naturalnego Peridotu o niezwykle wiosenno-zielonej barwie. Bez wątpienia, kolczykom uroku dodają krople Kwarcu Różowego. Natomiast sztyfty srebrne z naturalnymi Peridotami wysokiej klasy - moim nieskromnym zdaniem, stanowią przysłowiową kropkę nad "i". Oczywiście nie stworzyłabym tych pięknych kolczyków bez taśm sutasz. W tym przypadku w kolorach: fuksja, jasny róż, wiosenna zieleń i seledyn. Tył podklejony naturalną skórą. Kolczyki zostały obustronnie zaimpregnowane, w celu zwiększenia ochrony przed wszelkiego rodzaju zabrudzeniami i wilgocią.

status: niedostępne

29 komentarzy:

  1. SERDECZNIE dziękuję za pierwszy przemiły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, aczkolwiek jak zobaczyłam ten turkus z czerwienią to ja jestem zakochana po uszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mozna przejsc obojetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są PIĘKNE! Z wrażenia przez chwilę mowę mi odebrało :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh...bardzo się cieszę, że się Wam podobają :) Dziękuję Dziewczyny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne, zachwycające wręcz... I te kolory, cudnie zestawione, tak delikatne i subtelne... Chyba się właśnie zakochałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow są boskie! cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne to, w sam raz na lato!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, jak landrynki, aż by się chciało je zjeść zamiast zawiesić na uszach.Piękne kolory i wzór. Zapraszam również do siebie http://ollyes.blogspot.com/, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Wam dziękuję za przemiłe komentarze! To dla mnie bardzo ważne, bo to dodaje "skrzydeł" i sprawia, że chce się tworzyć dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne, aż brak słów.... Tak mi się to zestawienie kolorów podoba, są takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory na słoneczną pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne urocze połączenie kolorów! Jak Ty to robisz? ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne są te kolorki. Idealnie dobrałaś kamienie i sutasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie WAM dziewczyny dziękuję, za przemiłe słowa! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne! A te kolory! Bombowe!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają przepieknie :) Cudownie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetne materiały i kolorystyka taka kontrastowa, bardzo przyciąga uwagę!

    OdpowiedzUsuń