poniedziałek, 19 marca 2012

WIOSENNE CANDY

"Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty...
"
tekst piosenki M. Grechuty "Wiosna, ach to Ty"




Z okazji nadejścia wiosny i to nie tylko tej kalendarzowej, ogłaszam CANDY WIOSENNE. Dodam, iż jest to moje pierwsze CANDY i trochę się boję, czy znajdą się w ogóle chętne osoby do wzięcia udziału w zabawie. Do wylosowania te o to wiosenne kolczyki :) Do ich stworzenia wykorzystałam piękne krople kwarcu różowego, fasetowane kule Agatu w pięknym fuksjowym kolorze oraz kuleczki naturalnego peridotu, a także sznurki sutasz w kolorach jasnego różu, fuksji, jasnej zieleni i wiosennej zieleni. Jeśli podobają się Wam takie wiosenne kolczyki, to zapraszam serdecznie do zabawy. A oto zasady:


1. Należy zostawić komentarz pod tym postem, co jest jednoznaczne z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w zabawie.
2. W zabawie mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga.
3. Należy polubić mojego bloga i dołączyć do grona osób, które już go obserwują.
4. Należy oczywiście skopiować widniejący na górze baner i wkleić go na swoim blogu. (będę zaglądać)
5. Zapisy są przyjmowane do północy dnia 03.05.2012r.
6. Losowanie Zwyciężczyni odbędzie się dnia 05.05.2012r. i tego też dnia zostaną ogłoszone wyniki na moim blogu.
7. Bardzo proszę o podanie w treści komentarza swojego adresu e-mail, jeżeli nie ma go podanego na blogu.
8. UWAGA! Losowanie Zwyciężczyni odbędzie się 05.05.2012r. jeżeli do zabawy zgłosi się minimum 50 osób.

Tak więc SERDECZNIE ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ ZABAWY!









57 komentarzy:

  1. Warunki spełnione, dołączam do chętnych z cichą nadzieją, że te słodkości trafią na moje uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna i Twoja sutaszowa biżuteria to dwie rzeczy, które uwielbiam, więc nie mam wyjścia -"muszę" się zapisać ;)Może by się poszczęściło... :) Na wszelki wypadek podaję maila: klaudia.maczewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę się boisz powodzenia? A to ciekawe, takimi pięknymi kolczykami łasisz... Mrrrrr
    Jakie połączenie mięty z różem na LATO!
    Ja chcę, chcę BARDZO ☼

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się, że kolejka będzie tak długa, jak po mięsko za komuny. Ja już przedłużam kolejkę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się i ja:)
    martyna.art@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcę, ja chcę (: choć z moim szczęściem to pewnie nici z tego wyjdą :D
    kociezcheshire@gmail.com

    swoją drogą, też bym chciała kiedyś jakieś ładne candy wyczarować (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie ... z przyjemnością się zapisuję :-))) Sądzę, że nie zabraknie chętnych na takie piękne kolczyki ... i kolejka będzie długachna:-) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej okazji się nie przepuszcza. A liczba 50 osób? Nie sądzę, żeby było tak mało chętnych na takie cuda ;)
    Kolczyki są obłędne i sądzę, że potrafię się nimi dobrze zaopiekować!

    Pozdrawiam,
    AG.

    agata.ism@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo letnie! Przypominają mi czerwone porzeczki... mniam :) Zgłaszam się. Pozdrawiam :) nabiegunachart@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne!! pieknie dobrane kolory, zgłaszam się bo marza mi się kolczyki z sutaszu :)licze na szczęście:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się z chęcią zapiszę:) Na takie cuda to grzech się nie zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej biżuterii na prawdę zamknięta jest wiosna. Kojarzy mi się z kwiatem wiśni, jabłoni. Jest niesamowicie optymistyczna i taka co to by się ją chciało nosić do końca świata. Z największą przyjemnością zapisuję się na Candy i cieszę się, że dzięki niemu znalazłam takie piękne miejsce w sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne...zapisuję się i zapraszam do mnie na candy...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się i ja :) miumiu_miu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również się zgłaszam :) Przepiękne kolory,widać, że już wiosna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolczyki :)) Zapisuję się i zapraszam do siebie na niespodziankowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama próbowałam sił w sutaszu ale aby osiągnąć taki poziom to długa droga przede mną :) Zaszczytem będzie je nosić. Wracam do pracy po dłuuuuugiej przerwie z sercem i duszą na ramieniu dlatego na pewno były by wielkim duchowym wsparciem i kusiły by oczy innych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się i ja, uwielbiam kolczyki a zwłaszcza takie oryginalne jak te.ishawia@interia.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się :) warunki spełnione, mail kochamsztuke@wp.pl
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuje sie z checia jak widze taaaakie kolczyki ;D

    zapraszam do siebie na CANDY :)

    http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się cieszę, że jeszcze mogę wziąć udział w rozdaniu.Śliczne kolczyki.. Już słyszę jak krzyczą do mnie ,, załóż mnie'' hihi.!:)
    Obserwuję jako style of life.
    http://karolina-mularczyk.blogspot.com/p/rozdania.html
    karolina1231491@wp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolczyki są prześlicze, zapisuję się do kolejeczki:)
    Zapraszam do mnie:
    http://decokuferek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolczyki są prześliczne, więc i ja staję w kolejne. Od dawna marzy mi się coś w tej technice.. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam się do zabawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam serdecznie i z mila checia staje w kolejce, kolczyki cudne :)
    przy okazji zapraszam na Candy do siebie :)
    http://artistycrafty.blogspot.com/
    juz obserwowac zaczynam, tworzysz cudowne dziela :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolczyki, może wygram Twoje cuda.
    www.anettaja.blog.interia.pl aja1234@poczta.fm
    W zamian zapraszam na moje pierwsze Candy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podobają mi się te kolczyki :)
    Staję w kolejce- może los się do mnie uśmiechnie;)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne kolczyki !! to i ja ustawiam sie w kolejce :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczności wiosenne, ja też ustawiam się w kolejce:) www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. nie mam nic zrobionego techniką sutasz wiec bardzo bym chciała wygrać, zapisuje sie więc i spełniam warunki zabawy, zapraszam na dwie moje zabawy www.nawybiegu.blogspot.com (e-mail jest na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne, mięta i róż cudne zestawienie!
    Zgłaszam się zatem i liczę na wygraną :)

    Pozdrawiam
    www.szyjdobrze.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna robota, idealne połączenie kolorów na wiosnę.
    Lekkie i soczyste - gratuluje ręki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. JA będę 38 w kolejce po cukieraski.

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością się zapisuję do kolejki.
    Baner będzie na moim blogu: http://kolczyko-branie-od-moniki.blogspot.com/
    Adres @ jest na blogu,ale podaję : kolczyki.od.moniki@o2.pl
    Pozdrawiam serdecznie Monika.

    OdpowiedzUsuń
  37. to ja także ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudo, cudo, cudo!!! Dopisuję się kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolczyki magiczne, jak na Krainę Czarów przystało:) Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce i Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja się zapisuję :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślę, że z tą 50-siątką nie będzie problemu!:) kolczyki cudne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne kolczyki. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie na candy http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne kolczyki!! Oby się udało wygrać. Zapraszam również do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  44. one są boskie !
    zostawiam adresik do mojego bloga na którym jest wyzwanie ;)
    http://truskawkowyhandmade.blogspot.com/
    pozdrawiam trU ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się.
    mail mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Och, jakie one piękne!
    drzewotree@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe! cudowne! wiosenne i chcę je mieć :) ustawiam się w kolejce i czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolczyki są cudne, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  49. chcem - strasznie chcem (błąd w słowie "chcę" zamierzony aby podkreślicie chcenie) :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolczyki są wspaniale, więc się zgłaszam :3
    euphoriagrief.blogspot.com
    purple_trainers@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Kolczyki są tak cudowne, że stanę w kolejce. Może akurat los się do mnie uśmiechnie :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. http://szkatulkaami.blogspot.com/

    zgłaszam się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne, magia i radość. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do pooglądania:

    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń