wtorek, 3 czerwca 2014

"Peacock" - Labradoryt, Amazonit, Sodalit, cyrkonie










Dziś prezentuję bransoletę "Peacock", która bierze udział w konkursie organizowanym przez Royal-Stone. W centrum bransolety znajduje się piękny owal labradorytu. W projekcie wykorzystałam również błękitny niczym niebo nad Toskanią, naturalny amazonit, sodalit oraz taśmy cyrkoniowe. Bransoleta prezentuje się bardzo okazale na ręce. Przyciąga uwagę. Wykończona cieniutką skórą naturalną. Jak Wam się podoba?

Jeśli podoba Ci się moja bransoleta, to bardzo proszę o oddanie głosu na stronie Royal-Stone, wystarczy kliknąć "Lubię to" :)


Z góry dziękuję za wszystkie głosy!

12 komentarzy:

  1. Piękna, przyciąga wzrok:) super! Powodzenia w konkursie!
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna.. Musi cudownie się prezentować na ręce. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję, jak tylko uda mi się zrobić dobre zdjęcie na ręce, to je na pewno opublikuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Uwielbiam połączenie granatu/kobaltu z jasnoniebieskim/turkusowym :)

      Usuń
  5. Przepiękna kolorystyka! Mnie bardziej niż z pawiem kojarzy się z jakąś błękitną, czystą, lazurową zatoczką :) Ale to może przez te tropikalne upały, które obecnie panują...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, błękit nieba, lazurowe wybrzeże...Hmm..aż się rozmarzyłam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Przepiękna! CUDO!! Naprawdę niesamowicie mi sie podoba... Taka idealna na lato i z morzem mi sie kojarzy, z niebieskim niebem, z przyjemnością... Pozdrawiam Cię serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna.. Wykonanie i kolorki urzekają. Musi się pięknie mienić w słońcu :) Naturalnie oddałam swój głos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za przemiły komentarz i jeszcze bardziej za oddany głos :)

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń