sobota, 19 marca 2016

"Głębia Oceanu" - praca konkursowa


Naszyjnik "Głębia Oceanu" - został uszyty specjalnie na konkurs organizowany przez Royal-Stone. "Sercem" naszyjnika jest okazały owal naturalnego agatu. W projekcie zastosowałam również pastylki mojej ulubionej muszli Paua, owale niebieskiej masy perłowej, naturalne perły, kuleczki agatu, akwamarynu, jadeitu oraz peridotu. Zwieńczeniem projektu jest surowa, o nieregularnym kształcie kropla naturalnego agatu z druzą. Dopełnieniem projektu są cyrkonie znakomitej firmy Preciosa. W ten sposób przedstawiłam swoją wizję podwodnego świata, pełnego koralowców.

Jeśli chcesz oddać głos na moją pracę, wystarczy kliknąć  tutaj  i polubić moje zdjęcie.   :)

Z góry dziękuję za wszystkie oddane głosy!

2 komentarze:

  1. Bardzo ,śliczna praca, naszyjnik. Urzekło mnie zwłaszcza połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak przemiły komentarz :)
      Początkowo naszyjnik miał być tylko w tonacji niebiesko -zielonej, jednakże oceany są przecież pełne kolorów. Rafy koralowe, różnokolorowe rybki, muszle, wodorosty. Stąd to połączenie kolorów. Jednakże każdy element tworzy spójną całość.
      Tylko niestety zdjęcie mało ostre, ale jak wyzdrowieję to postaram się zamieścić lepsze :)

      Usuń